موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-07فرهنگي

از هویت اصلی خود دور مانده ایم/ باید دنبال صورت مسئله ها بگردیم


کتاب «روزگار فراموشی» در واقع سخن از گم شده های عصر امروز و بیان داستان هایی است که شاید از یادمان رفته باشد و به نوعی حس انسانیت و معنویت را  به چالش می کشد.

- ، به تازگی رمانی با عنوان روزگار فراموشی نوشته حمید لایجی توسط انتشارات نقد فرهنگ منتشر شده است.

لایجی، نویسنده اثر، معتقد است نسل امروز تشنه آرامش توام با آگاهیست که بتواند با اندیشه ای روشن، تاریکی ها را کنار زده و روشنی را به نسل های آینده هدیه دهد.

وی در خصوص اثر تازه منتشر شده خود گفت: روزگار فراموشی در واقع سخن از گم شده های عصر امروز و بیان داستان هایی است که شاید از یادمان رفته باشد و به نوعی حس انسانیت و معنویت را به چالش می کشد.

آن هم در زمان ها وفضاهای مختلف با نگاه های متفاوت و به این شکل دیدگاه تازه ای به مخاطبش از بسیاری جهات حتی به صورت یک تلنگر ارائه میدهد و این حرکت را به پیش میبرد و در مسیر بیداری و خودآگاهی قدم برمی دارد، همان دنیایی که فراموش شده و پرده از اسرار ش را کنار می زند.

لایجی افزود: سالهاست شاهد تصاویری هستم که غم انگیز و تفکربرانگیز بوده و هست.

گه گاه در جامعه شاهد آن هستیم که همه چیز به ریشخند گرفته می شود و شاید می توان گفت به این دلیل که خیلی از ما از هویت اصلی خود دور مانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هویت اصلی خود دور مانده ایم/ باید دنبال صورت مسئله ها بگردیم

از هویت اصلی خود دور مانده ایم/ باید دنبال صورت مسئله ها بگردیم